Jdi na obsah Jdi na menu
 


PŘINÁŠÍME Z PARTNERSKÝCH WEBŮ DNES

22. 7. 2015

Tisíce přistěhovalců denně překračuje jihovýchodní hranice EU a politická třída EU řeší, jak přerozdělit migranty, přitom však zabránit sociálním nepokojům mezi domácím obyvatelstvem. Tváří tvář rostoucí opozici vůči více než šest dekád uplatňované migrační politice západní Evropy vůči běžencům z Afriky a Asie se úředníci z Bruselu snaží nacházet nová umístění uprchlíků ve východní Evropě. „Není těžké pochopit, čeho se politické elity EU obávají. Euroskeptické strany Národní fronta ve Francii či Pegida v Německu díky odporu k migrační politice stále posilují,“ uvádí Cooper.

Cooper připomíná nedávné rozsáhlé demonstrace ve městě Freital v německém regionu Saski, kde se noční demonstrace proti umístění stovek přistěhovalců do zdejších ubikací zúčastnila většina jeho obyvatel. „Neméně závažná situace panuje ve Francii, která čelila několika teroristickým útokům. Smrtící antisemitismus je zde na vzestupu, což mají na svědomí zejména francouzští muslimové a muslimští přistěhovalci. Hlasitě se proti přistěhovalcům ovšem ozvala také italská Liga Severu. V Římě došlo k násilným střetům mezi obyvatelstvem a policií kvůli přistěhovaleckým táborům,“ zmiňuje Cooper a tvrdí, že by nás nic z výše uvedeného nemělo příliš překvapovat. „Lidé prostě jasně signalizují, že mají nedemokratické a donucovací migrační politiky EU dost,“ dodává Cooper.

Nejvíce jsem si její důsledky uvědomil při své nedávné cestě po Itálii a Chorvatsku. Ten rozdíl byl nebetyčný. Zatímco v hlavním městě Chorvatska Záhřebu byla radost se procházet, v Římě a Vatikánu tomu bylo naopak. My i další turisté jsme byli neustále obtěžováni romskými a africkými gangy, které nám nelegálně nabízely lístky do baziliky sv. Petra, která je přitom zdarma. Náměstí před bazilikou dnes připomíná chudinskou čtvrť ze třetího světa. Dobře organizované gangy si zde vystavěly stany a vrhají se do davu turistů. Vydávají se za oficiální prodejce a trvají na tom, že bez jejich vstupenky se do baziliky nedostanete. Někteří turisté jim sedli na lep, jiní byli agresivně zastrašováni, a to všechno za dohledu nečinné policie. Ta zkušenost byla natolik strašná, že jsme se společně shodli na tom, že do Říma už nikdy,“ píše Cooper.

Celý text v angličtině máte k dispozici ZDE

Podobné zkušenosti Coopera dle jeho vyprávění potkaly i mimo Vatikán, na slavném mostě Svatého Anděla. „Bylo nemožné se zastavit u překrásných soch a obdivovat je. Celý most okupují afričtí obchodníci z řad přistěhovalců. Pronásledují návštěvníky a policie si opět počínala pasivně. Opravdu jsem se bál, že kdybych si stěžoval u přítomných policistů, ještě by mě obvinili z šíření nenávisti. Většina návštěvníků to nakonec vzdala a odešla do blízkých kaváren na kafe, aby tam ovšem byla obtěžována žebráním přistěhovalců, kteří tam byli bez problémů vpuštěni. Naše zkušenost jistě nebyla ojedinělá soudě podle zmínky návštěvníka Kolosea, kde viděl jakéhosi přistěhovalce s nožem vykřikujícího Alláh je veliký,“ konstatuje Cooper.

Řím dle mínění Coopera není městem, jakým bylo ještě před dvaceti lety. „Stejně jako v americkém Detroitu i zdejší čtvrti hromadně opouští bílí obyvatelé, jejichž smysl pro občanskou zodpovědnost byl obrácen vzhůru nohama agresivním sebeobviňováním, jaké předvedl papež František, když veřejně políbil nohy nelegálních migrantů ve své teatrální přehlídce solidarity s oběťmi. V takové atmosféře se není co divit, když italská policie lhostejně přihlíží nemilosrdnému zastrašování a okrádání ze strany přistěhovaleckých gangů. A v případě Itálie nejde zdaleka jen o Řím. Při návštěvě města Vicenza v severní části země jsem byl svědkem skutečně nevídané scény,“ tvrdí Cooper.

Skupina afrických přistěhovalců se potulovala kolem slavné baziliky Palladiana, která je součástí světového dědictví UNESCO. Dva z těchto mužů začali močit na sloupy baziliky a několik policistů tomu v klidu přihlíželo a zcela záměrně tento trestný čin ignorovalo. Podělil jsem se o tuto zkušenost s recepční na hotelu a bylo mi řečeno, že místní už do centra města po osmé hodině večerní raději vůbec nechodí. Vicenze a Řím již nejsou bezpečnými městy. To, co se dnes děje v Itálii, je hlavním důvodem, proč Angela Merkelová a celý evropský establishment požadují po východní Evropě, aby toto těžké břemeno společně také sdílela. Evropští politici přitom nemají v úmyslu respektovat demokratické přání lidu a ukončit masovou migraci na kontinent. Řeší jedině to, kam umístit nově příchozí přistěhovalce. Oficiálně se hovoří o tom, že nás masová migrace obohacuje. Pokud tomu tak skutečně je, proč Německo, Itálie a Francie tak zoufale usilují o to, dostat je pryč? Poláci, Chorvaté a další obyvatelé východní Evropy by se nyní měli zeptat sami sebe, jestli chtějí, aby jejich města dopadla jako Malmö, Řím a Paříž?“ uzavírá Cooper.

 

Převzato Parlamentní listy , zpracoval Václav Hrabovský (NL)

 

Švýcarští muslimové by rádi kamenovali nevěrné ženy

Švýcarská veřejnost zažila šok. Představitel islámské rady vyzdvihl kamenování jako hodnotu islámu a mluvil o zavedení kamenování žen ve Švýcarsku.

Dívka stojí v bílých šatech před vykopanou jámou, do které ji postaví a zahrabou do výšky prsou, poté ji dav bude kamenovat.Dívka stojí v bílých šatech před vykopanou jámou, do které ji postaví a zahrabou do výšky prsou, poté ji dav bude kamenovat.(Flickr)

Nicolas Blancho, předseda švýcarské Islámské rady nadzvedl ze židlí politiky i veřejnost. V rozhovoru o krásách islámu pro časopis Sonntag se rozhovořil i o kamenování, které označil za náboženskou hodnotu. "Pro mě jako muslima je kamenování nedílnou součástí, je hodnotou mého náboženství", uvedl. Zároveň politoval, že v současné době by byla snaha zavést kamenování žen i ve Švýcarsku neprůchodná.

Skandální rozhovor způsobil poprask. K Blanchově touze po kamenování se hned na to vyjádřili i oba předsedové politických stran: Christophe Darbellay (předseda  CVP) vyjádřil nutnost distancovat se od  metod, které jsou v rozporu s ústavním pořádkem a Fulvio Pelli (předseda FDP) označil Blanche za náboženského fanatika.

Blancho se poté v televizním pořadu dušoval, že on i Islámská centrální rada Švýcarska švýcarské právo respektují, ale na otázku, zda je proti kamenování žen, odmítl odpovědět. Média poté vypátrala, že Blancho byl v minulosti v těsném kontaktu s firmou Tradex, která sloužila jako zástěrka pro převádění nelegálních muslimských imigrantů do Švýcarska a vystavování falešných dokladů. Jejímu jednateli pak soud prokázal kontakt se členy teroristické organizace al-Kájda. Sám Blancho v rozhovoru přiznal, že si je vědom, že jej sleduje švýcarská tajná policie, což vyvolalo histerii ve městě Biel, kde Blancho provozuje mešitu a plánuje stavbu islámské školy. Ta by prý měla být jako každá jiná škola, jen s výukou arabštiny navíc. Islámských škol je zřejmě ve Švýcarsku třeba, neboť podle statistického úřadu se tu počet muslimů zdvoj- až ztrojnásobí každých deset let. Populace muslimů ve Švýcarsku se tak vyšplhala ze 16 tisíc v roce 1970 na 311 tisíc muslimů v roce 2000.

Kamenování je jedním z trestů udělovaných v rámci islámského práva šaría, které muslimové považují za závazné. Probíhá tak, že odsouzená žena je v bílém oděvu zahrabána po hrudník do země a poté ji v kruhu obklopí dav, který ji bude kamenovat. Do popředí jsou přivedeny její děti, které jsou nuceny ji kamenovat jako první, nebo se musejí minimálně celou dobu na kamenování matky dívat. Šaría předepisuje i velikost kamenů - nesmějí být příliš malé, ale ani velké, aby kamenovanou ihned nezabily. Postup kamenování je sestaven tak, aby žena umírala co nejdéle. Islám ale zohledňuje některé faktory, jako je například těhotenství. V životopise Mohameda, zakladatele islámu, je uveden příběh dívky, kterou nechal ukamenovat až poté, co porodila. Protože je pro muslimy Mohamed morálním vzorem, odkládá se kamenování těhotných žen až na dobu po porodu. Ženy jsou kamenovány i pokud byly znásilněny, protože podle zákona šaría je potřeba potrestat znásilněnou ženu za to, že byla znásilněna.

PRAHA | Vnitřní policejní kontrola došla k závěru, že strážci zákona nepochybili, když nezasáhli proti nositelům šibenic na demonstraci na Václavském náměstí v Praze. S tímto uzavřením kauzy se ale nehodlá smířit ministr vnitra Milan Chovanec (ČSSD). Informují o absolutní totalitní zhovadilé drzosti ministra ParlamentniListy.cz.

 


 

Šéf resortu vnitra dal už těsně po demonstraci se šibenicemi najevo, že ani trochu nesouhlasí s nečinností policie, pokud jde o vystavování šibenic pro zrádce národa na demonstracích.

I policie podle ministra musí vědět, že je to v rozporu s demokratickými hodnotami, aniž by k tomu existovaly nějaké vnitřní pokyny,“ kvákal chovanec z ČSSD, který si patrně přeje z Policie ČR StBáckou fízlárnu, který bude potírat jiné než vládní postoje. To už tu bylo nácku Chovanče za protektorátu nebo soudruhu komanči Chovanče po roce 1948.


 

Chovanec jako totalitní zlosyn útočí na nezávislost a nestrannost policejních orgánů

Po zveřejnění výsledků vnitřní kontroly, kde bylo konstatováno, že se policisté zachovali správně, když proti lidem se šibenicemi v rukou nijak nezasáhli, se ministr ozval znovu.

Na sociální síti Twitter dal jasně najevo, že se s tímto názorem za žádnou cenu nesmíří. „Kontrolní závěr pražské policie legitimizuje šibenice na demonstracích. S tím se nehodlám smířit!“ napsal rozezleně šéf resortu, který jasně dokazuje, že je nebezpečnou osobou a rád by likvidoval osobní svody po vzoru totalitních diktatur.

Další články k tématu


 

Zatímco ve Švýcarsku se o zavedení kamenování pouze mluví, v Kanadě už s ním mají vlastní zkušenosti. Před čtyřmi roky bylo kanadské město Herouxville nuceno vydat vyhlášku, ve které kamenování a polévání žen kyselinou výslovně zakázalo. Radní vyhlášku odmítli komentovat, pouze se obhajují, že jejich pohnutky nejsou rasistické. Jak za radnici uvedl André Drouin, cílem vyhlášky je informovat imigranty, že město nestojí o způsob života, jakým si doposud žili doma.